Privatlivspolitik   

Opslagsinformation  ·  Servicenyt  ·  Debat

Pakkevalg og Pakkeskift

Stofa Kundeservice på tlf.: 88 30 30 30 hjælper dig gerne igennem dit valg af løsninger fra Stofa. Meget kan du også vælge, eller ændre i at abonnere på med selvvalg via login på Stofa Mine Sider.

Som medlem i Antenneforeningen Ølstykke Vest tilbydes du samtlige løsninger som Stofa viser til kabelnetbrugere på stofa.dk.

Det nye fra 2015 er at Stofa nu også tilbyder dig Stofa Mobil, samt at den hurtigste bredbåndshastighed vi tilbydes nu er på 300/40 Mbps.

WebTv - WebTv To Go mv.
Udbygningen af Stofa WebTv til Stofa WebTv To Go gør at du kan tage det meste af radio og tv med dig, fx til sommerhuset, eller mens du er på farten, hvor du kan modtage det på en MAC eller Windows PC, SmartPhone, iPhone, iPad eller anden tablet, over alt i landet, bare ikke i udlandet. Løsningen To Go er baseret på at du på stedet kan anvende adgang til mobil internet eller et Wi-Fi net, med tilstrækkelig hastighed. - Det kan være smart at afprøve løsningen forinden, fx før man kører til sommerhuset. Stofa WebTv fordrer at du i hjemmet har mindst 6 Mbps bredbånd via Stofa *). - Ønsker du også at have StartForfra og StartForfra Plus med, så fordrer det at du har Stofa SmartTv boksen, Stofa - Digital-tv med Stofa SmartTv – få mere ud af dit tv.

*) Kravet om at man kun kan få Stofa WebTv, hvis man samtidig betaler for bredbånd via Stofa, bortfaldt i 2016. Nu er der kun den tekniske hindring at hastigheden på det bredbånd man anvender skal være mindst 6 Mbps.

På siden hos Stofa om SmartTv nævnes:
Stofa SmartTv for 75 kr./md. 99 kr.md. med optagerfunktion.
Udgiften dækker lejen af Stofa SmartTv boksen. Man kan også vælge at købe boksen, hos Stofa, hvor de løbende udgifter bliver 0 kr. - Stofa anbefaler dog lejen, fordi der kan opstå en situation hvor Stofa må vælge at skifte til en ny generation af løsninger, hvor boksen skal udskiftes med noget andet. Her vil man typisk ikke få refunderet noget for sin brugte SmartTv boks.

Sådan opretter eller ændrer du dit abonnement
Du kan oprette og ændre aftale via:
  • Bestil løsninger via Kundeservice, eller
  • Konto login - efter registrering
    Er du allerede kunde hos Stofa så kan du, med selvbetjening, ændre på din aftale via login til din konto på Stofa Mine sider. Også her er du naturligvis velkommen til at ringe til Kundeservice.
  • Du kan også bestille og opsige mange af ydelserne direkte fra Stofa SmartTv.
  • Du er altid velkommen til at ringe til Stofa Kundeservice på telefon 88 30 30 30 for hjælp vedrørende abonnement.

Rammer for grundpakken
Kanaler i grundpakken er aftalt med Stofa. Her har vi digitalt 30 tvkanaler, inklusiv prøvekanalen og Stofa SmartTv kanalen. Endvidere DR kanalerne med Syns-/Tegnsprogstolkning: DR1Syn, DR2Syn og DR3Syn.

Grundpakken vil altid indeholde public-service TV stationerne, kanaler vi betaler medielicens til og vi overholder naturligvis altid den til enhver tid gældende ”must carry” forpligtelse. Programændringer forekommer.

For at følge de normale rammer fra Stofa indeholder grundpakken, fra januar 2015, også følgende betalingskanaler: Tv 2, Tv 2 / Charlie, Viasat TV3, Kanal 5 og dk4.

Se også: